wtorek, 21 stycznia 2014

Zwiastun

Dawno, dawno temu w czasach magii i miecza żyła sobie królewna Śnieżka. Jak wyglądała — wie chyba każdy. Ale nie każdy zna tę samą wersję wydarzeń, które rozegrały się podczas tej baśni. Ja mam swoją wizję, w której:
Pojawi się Śnieżka — urokliwa jak zawsze, ale z pewnością nie taka niewinna.
Pojawi się królowa — kochająca bliskich tak mocno, że chce trzymać przy sobie ich serca.
Pojawi się książę — na białym koniu, ale nieznający swojego przeznaczenia.
I pojawią się również krasnoludki — gromadka gargulcowatych stworzeń, które chcą skryć się przed oczami świata. 

17 komentarzy:

  1. Ale trafiłam. Kiedy doszłam do wniosku, że na "Odcienie czerni" prawdopodobnie nie wrócisz zabrałam się za poszukiwanie i znalazłam ten oto zwiastun (dobra, poszukiwania nie trwały długo).
    Czekam aż wszystko sobie przygotujesz, bo mam zamiar tu zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, nie spodziewałam się, że tak szybko zobaczę tu chętnego do czytania mojego opowiadania. Bardzo się cieszę, że zainteresowałaś się tym blogiem :) Tak, odcienie czerni chwilowo stanęły, aczkolwiek nie wykluczam, że kiedyś podejmę się kontynuacji.
      I patrząc na Twój komentarz przypomniało mi się, że zaniedbałam też Twojego bloga. Naprawdę mi głupio. Spodziewaj się mojego komentarza już niebawem :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Na razie jeszcze nie wiem, czy zostanę, ale na pewno poczekam do lutego i wtedy wszystko się okaże :D
    Nigdy nie czytałam podobnego opowiadania, więc chętnie przekonam się, jakie będzie.
    A, i życzę ci (i trochę sobie) żebyś powróciła niedługo na odcienie czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz zamiar ,,skosztować'' mojego opowiadania :) Tak, postaram się, by ruszyło w lutym, ale bliższego terminu na razie nie określę, bo chcę skończyć pisać na Wordzie, a dopiero potem publikować, żeby nie było właśnie jak z odcieniami czerni, że zatnę się w połowie :P
      Miło mi, że wciąż jeszcze czekasz na tamto opowiadanie. Też mam nadzieję, że jeszcze tam powrócę :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Królewna Śnieżka była moją ulubioną bajką, kiedy miałam chyba 6 czy 7 lat :) Chętnie tu zostanę, bo przeczytałam kilka rozdziałów Twojego opowiadania (Odcienie Czerni, zdaje się) i wiem, że nie zniszczysz mi ukochanej bajki i napiszesz coś sensownego :) Preferuję ff potterowskie, ale czytanie tego opowiadania będzie miłą odmianą :)
    Życzę Ci dużo weny i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super, bardzo się cieszę, że tutaj zagościłaś :) I że jesteś dobrej myśli. No, moja wersja będzie trochę inna, ale naprawdę liczę, że Was nią nie zniesmaczę czy coś :P
      To świetnie się składa :) Ja akurat miałam inne ulubione bajki, aczkolwiek Śnieżka ma w sobie pewien czar :)
      Rozumiem. Ja też jakoś tak częściej czytam i piszę w zakresie Pottera, ale w końcu pojawiło się we mnie pragnienie stworzenia czegoś swojego.
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  4. Żałuję, że nie piszesz już "Odcieni Czerni", ale nowego opowiadania również nie przepuszczę. Wiesz, że bardzo lubię Twój styl pisania, magię opisów i jestem pewna, że w tak bajkowym świecie ich nie zabraknie. Zapowiedź jest intrygująca. Mam wrażenie, że z klasycznej baśni zrobisz coś oryginalnego i fascynującego. Nie pozostaje mi nic, jak tylko czekać na pierwszy wpis. Pozdrawiam ;* Miło widzieć swój szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Shy, bardzo mi miło, że zamierzasz czytać i to opowiadanie ^^ Z Odcieniami Czerni sprawa jest jeszcze niepewna, niemniej chwilowo opowiadanie zostaje zamrożone.
      Dziękuję, że tak uważasz! Postaram się Cię nie zawieść i przedstawić tę baśń w nieco inny sposób :)
      Haha, Twoje magiczne szablony idealnie nadają się na baśniowego bloga :D
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jednak odmrozisz Odcienie Czerni, bo bohaterowie tam byli niezwykle zacni i interesujący. No i oczywiście czekam na nowość tutaj. A mój nowy adres to oczywiście po prostu gryfonka.blogspot.com. Całuję ;*

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie! Lubie przekształcanie klasycznych bajek na coś bardziej poważnego. Cieszę się, że znowu będę mieć okazje do czytania czegoś z pod twojej utalentowanej ręki. Po zawieszeniu czerni tęskniłam za twoją twórczością, więc lepszej decyzji nie mogłaś podjąć, gdy decydowałaś się na ten blog :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zechciałaś zainteresować się tym opowiadaniem ^^
      Widząc Twój komentarz, nie mogłam nie mieć wyrzutów sumienia z powodu tego, że mam wielkie zaległości na Twoim blogu. Przepraszam! Po prostu przez jakiś czas nie miałam głowy do czytania, a potem nazbierało się tego tyle, że ciężko mi się zmusić do nadrabiania, choć bardzo lubiłam Twoją historię. Wybacz, że tak Cię zaniedbałam, postaram się zorientować w obecnych scenach opowiadania i zacząć je komentować ^^
      I oczywiście dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Zwiastun chociaż krótki, to zachęca żeby poczekać na Twoje opowiadanie. Bardzo lubię tego typu podejście do baśni, pokazywanie ich z innej strony niż ta, którą wszyscy poznali jako dzieci. Dlatego obserwuję i czekam z ciekawością na to, co się tutaj pojawi :) Pozdrawiam i życzę dużo weny! :)
    [whispered-oath]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, kolejna przychylna dusza ^^ To bardzo miłe, że i Ty zainteresowałaś się tym blogiem i mam nadzieję, że rzeczywiście uda mi się rzucić na baśń o Śnieżce nieco inne światło :P
      Dziękuję i również pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Ja także oczywiście zgłaszam się do czytania, he he. Mam nadzieję, że ta historia wypali, ponieważ potencjał na pewno ma. Zapowiedź wydaje się dość interesująca, choć nie zdradza zbyt wiele - ku mojemu niepocieszeniu. Rozumiem jednak, iż nie chcesz ukazywać więcej, aby całość nie straciła smaczku i chęci odkrywania przez czytelnika złożoności wykreowanego przez Ciebie świata.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam.
    P.S Usuń proszę kod weryfikacyjny, gdyż jest bardzo irytujący :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za chęci! ^^
      Tak, zapowiedź pozostawia wiele do życzenia... eh, nie umiem układać opisów, a ten jest taki okrojony, bo nie chciałam czegoś przypadkiem wypaplać :P Też mam nadzieję, że ta historia wypali i że będę się ją mogła z wami podzielić.
      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  8. Mam nadzieje, że niedługo coś tu dasz. Tęsknie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pamięć :* Mam dobrą wiadomość - to już kwestia dni, kiedy rozpocznę tę historię :)

      Usuń

Obserwatorzy